Nedenini bilmem ama bu yeni sürüm berbat arkadaş.Yada birşeyler var ben anlamıyorum.Eklenti yüklüyorum eklentilerde gözükmüyor.Tema yüklüyorum tema yüklenmiyor önceki tema klasörüyle aynı yaptım ancak öyle temayı düzelttim.Cidden bu yeni sürüm acaip berbat.Eğer ben yeni güncellemeyle herhangi birşey bilmiyorsam uyarın lütfen