• 13-12-2014, 14:13:45
    #10
    aynen geliştirmeleri sürekli veriyorlar ki adamlar satın alsın 1.0.2 de aldığım tema şu an 1.1.7 de
  • 13-12-2014, 14:22:17
    #11
    Ben regular satın aldım. 3 siteye kullandım. Dahada kullanıca gibi. İnşallah sorun olmaz : )

    Bu arada regular dışındaki extend lisans nedir? İşlevi nedir? Tamamen mi alıyorsun haklarını ve satıştan kaldırılıyor mu o tema? Daha önce regular alanların haklarını geri almıyorlardır tabi... ???
  • 13-12-2014, 15:51:20
    #12
    Kullanamazsınız, adamlar lisanslamadan veriyorlar ama regular tekil kullanım için. Çoğul kullanıma Extended alınmalı.

    Ha Nul kullanımdan çok çok daha iyidir en azından satıcının hakknı öderim derseniz başka. Satıcı temayı sattıktan sonra tek site için lisans veriyor. Eğer şikayet olurda size sorarlarsa regular sizi kurtarmaz.

    Saygılar.
  • 02-01-2015, 09:25:25
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Kalemder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben regular satın aldım. 3 siteye kullandım. Dahada kullanıca gibi. İnşallah sorun olmaz : )

    Bu arada regular dışındaki extend lisans nedir? İşlevi nedir? Tamamen mi alıyorsun haklarını ve satıştan kaldırılıyor mu o tema? Daha önce regular alanların haklarını geri almıyorlardır tabi... ???
    hocam siz nasıl kullanıyorsunuz, 2 gün sonra satın alma kodu istiyor. bunu girmeyince birşey oluyor mu ? yoksa sadece uyarı olarak mı kalıyor ?
  • 02-01-2015, 09:46:25
    #14
    Makale_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam siz nasıl kullanıyorsunuz, 2 gün sonra satın alma kodu istiyor. bunu girmeyince birşey oluyor mu ? yoksa sadece uyarı olarak mı kalıyor ?
    Hiç problem yaşamadım.