Arkadaşlar, sayfa kısmına yazmış olduğumu yazının üstünde ve yorum yapılan yer arasında baya bir boşluk var. Yazı yazma yerinden olan bir şey değil kodlarla alakalı bir durum nasıl düzenleyebilirim? http://www.aricilikmalzemeleri.gen.tr/musteri-yorumlari