Örneğin arka plandaki
şu resim daha fazla karmaşık göstermiş siteyi.Beyaz arka plan olması daha iyi olur.
Sarı ve siyah renkleri kullanabilirsiniz.Ana sayfadaki kategoriler çok amatörce duruyor.Bence fazla renk cümbüşü yerine sadelik her zaman klasın göstergesidir.
doğru söylüyorsunuz, tema gereği çok uzun kategorileri vardı çözüm olarak bende böyle bir şey yaptım. Kategoriler ikendi içinde hiyeraşik yapabilseydim iyiydi de olmadı bir türlü bu temada,,, uzayıp giden bir liste halinde kaldı malesef çözümde bu oldu. kategorileri nasıl bir şey yapılabilir hocam.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:23:31 -->-> Daha önceki mesaj 00:21:29 --
Ben mi görmüyorum burada olması lazım değil mi ?
yok hocam, kargo seçenekleri bir önceki pencerede oluyor yani satın almadan önceki durumda.
Tekrar soruyorum arkadaşlar sipariş veren var mı yalandan...