• 11-05-2014, 18:54:59
    #1
    iletişim için form 7 diye bir eklenti kurdum deneme mesaj atmak istiyorum

    " İletinizi gönderme başarısız oldu. Lütfen daha sonra tekrar deneyin ya da yönetici ile başka bir yöntemle iletişime geçin. "

    diye hata veriyor mesaj göndermiyor bu sorunu nasıl halledebilirim ?
  • 11-05-2014, 19:00:09
    #2
    Bu dönem mail gönderimini engellemeye başladı firmalar. Belki de onunla alakalı bir durumdur.
  • 11-05-2014, 19:08:15
    #3
    sorunsuz bir eklenti bilen varmı peki iletişim sayfası önemli benim için bi çare bulmam lazım buna
  • 11-05-2014, 19:10:15
    #4
    ComPuter_DoctoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sorunsuz bir eklenti bilen varmı peki iletişim sayfası önemli benim için bi çare bulmam lazım buna
    Dediğim durumdan ise eğer Smtp iletişim formu önerirler malesef.
  • 11-05-2014, 20:04:57
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bu eklentiyi kurun hocam.
  • 11-05-2014, 21:41:17
    #6
    IhsanNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu eklentiyi kurun hocam.
    teşekkürler hocam

    bunu kurdum ayarları yaptım send test mail dedim bir tane test maili attı geldi sorunsuz olarak daha sonra Contact Form 7 verdiği kodu iletişim sayfasına yazdım tekrar denediğimde yine mail gönderemedi dedi başka bir ayar yapmam gerekiyormu bu Contact Form 7 da veya smpt ayarlarından
  • 11-05-2014, 22:17:14
    #7
    Bu şekilde deneyin.

  • 11-05-2014, 23:03:13
    #8
    IhsanNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu şekilde deneyin.

    İletinizi gönderme başarısız oldu. Lütfen daha sonra tekrar deneyin ya da yönetici ile başka bir yöntemle iletişime geçin.
  • 11-05-2014, 23:49:46
    #9
    Aynı sorun defalarca başıma gelmişti..