• 23-02-2014, 10:49:08
    #1
    Arkadaşlar; kullanmış olduğum temanın türkçeleştirilmesi gerekiyor aynı zaman yapılması gereken ayarları var bu çalışmak isteyen arkadaşım olursa pm ile ulaşabliri mi?
  • 23-02-2014, 10:56:45
    #2
    Pm atıyorum
  • 23-02-2014, 11:11:51
    #3
    msezen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pm atıyorum
    dönüş yapılmıştır.
  • 23-02-2014, 15:33:22
    #4
    Gerekli bilgileri pm atar mısınız.
  • 23-02-2014, 17:05:01
    #5
    bir zamanlar sabit başlık olarak bu kategoride duruyordu temayı türkçeleştirme makalem

    halledemezseniz yapalım