Merhaba arkadaşlar yapmakta olduğum bir proje için herkesin (siteye üye olan/olmayan) yazı gönderebilmesini istiyorum. Bu yazılar admin tarafından onaylandıktan sonra yayınlanacak ve o yazıya yorum gelince yazının sahibine de mail gidecek.
Bunu nasıl yapabilirim ?
Teşekkürler
Herkese açık yazı gönderme ?
6
●677
- 27-01-2014, 03:45:53Wordpress eklenti dizininde 'user submitted post' eklentisini ararsan istediğin türden bir sayfa oluşturabilirsin. Üyelik gerektirmiyor ve isteyen herkes birşeyler yazabiliyor. Yanlız yazı editörü yönetim panelindeki gibi değil.
Bu eklentiyi kurmanı sana tavsiye etmem. Yönetim paneli > Genel bölümünden Yeni kullanıcının varsayılan rolünü yazar olarak ayarlarsanız sitenize üye olan kişiler yazı yazabilecektir. Sadece bu özellik yanlış hatırlamıyorsam yazı yazıp resim ekleme yetkisi veriyor sadece. Varsayılan kulanıcı rolünü içerik sağlayıcı olarak belirlersen eğer yazar sadece başlık, yazı ve etiket ekleyebilir. Yazar yazısını tamamladıktan sonra incelemeniz için size onaya gönderir yazıyı yayınlayamaz.
Bu şekilde yaparsanız daha sğalıklı olur diye düşünüyorum. - 27-01-2014, 11:56:27Şuan zaten site bu durumda ama bu tarz bi eklenti bulabilirsem işimi çok kolaylaştıracak.Mintik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet bu aradığım tarzda bir eklentiye benziyor. Fakat siteye kurduğumda ayar sayfası veya yazı gönderme linki filan çıkmıyor.LcN_x adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Edit: Yeni bir sayfa oluşturup içine "[mag-simple-guest-post]" kodunu gömmek gerekiyormuş.
Peki burada gelişmiş editör kullanmak mümkün mü ? - 27-01-2014, 18:27:35Şüpheli gibi. Bu tarz iki tane eklenti buldum ikisi de aynı basit. Olsaydı bu iki geliştirici yapardı diyecem ama mutlaka bir yol olması gerek. Yada başka bir WYSIWYG editör birleştirirsen sanırım olabilir. Oda birazcık zor olur bence.cad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-01-2014, 20:16:52Gelismis editor olmuyor hocam maalesef.cad adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Telefon ile gonderildi. - 27-01-2014, 22:57:32WYSIWYG editör ile birleştirmeye çalışcam bakalım olacak mı.Mintik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yorumlarınız için teşekkürler