• 12-01-2014, 14:50:43
    #1
    Merhaba

    Birçok Wordpress temasını birşekilde Türkçe leştirebilirken, Neighborhood diye bir woocommerce temasını bir türlü türkçeleştiremiyorum.

    Woocommerce den gelen bazı değerler Türkçe fakat temanın kendi framework ünden gelen değerler ingilizce. Ne yaptıysam değişmiyor. Bir yol gösterebilirseniz, devamında tamamını Türkçe ye çevirebilirim.

    <?php _e( 'Item', 'swiftframework' ); ?> şu şekilde kodlar var, buradaki Item değiştirirsem olmuyor. Language .po dosyasını da değiştirdim olmadı. Ne yapabilirim?

    Yardımlarınızı bekliyorum.

    Teşekkürler
  • 12-01-2014, 16:12:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    woocommerce sistemi ile çalışıyorsa iş sadece temada bitmez hocam dikkatinizi çekerim eklentiyide türkçeleştirmeniz gerekebilir. Manuel olarak.
  • 12-01-2014, 17:27:29
    #3
    KIVANCEFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    woocommerce sistemi ile çalışıyorsa iş sadece temada bitmez hocam dikkatinizi çekerim eklentiyide türkçeleştirmeniz gerekebilir. Manuel olarak.
    Teşekkürler ancak, eklentinin bazı öğeleri türkçe. Yani site şu an yarı Türkçe, yarı ingilizce oldu gibi. Mesela sepet var ancak bir de my account, log out gibi kısımlar var...
  • 12-01-2014, 17:44:19
    #4
    Üyeliği durduruldu
    hocam ücretli düşünürseniz size full türkçeleştirmeyi yapabilirim yani e ticaret eklentileri ve temalar meşakatlidir uğraş ister. Emin olun o dedikleriniz tema ve eklenti üzerinde yapılacak işlemlerdir didik didik ederseniz bulursunuz mutlaka.
  • 12-01-2014, 18:11:16
    #5
    Peki tema dizayn çalışmanız var mı?

    Ücretinizi PM ile atar mısınız?

    Teşekkürler
  • 17-01-2014, 00:22:27
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    KIVANCEFE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ücretli düşünürseniz size full türkçeleştirmeyi yapabilirim yani e ticaret eklentileri ve temalar meşakatlidir uğraş ister. Emin olun o dedikleriniz tema ve eklenti üzerinde yapılacak işlemlerdir didik didik ederseniz bulursunuz mutlaka.
    aynı sorunu bende yaşıyorum ucret pm alabilirmiyim

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 17-01-2014, 03:40:07
    #7
    Pm alayım.
  • 09-02-2014, 06:10:54
    #8
    JaMeRoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynı sorunu bende yaşıyorum ucret pm alabilirmiyim

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
    Sorunu çözdünmü hocam?
  • 10-02-2014, 16:36:43
    #9
    zamanında Türkçeleştirmesini yapmıştım. HDD yanmasa paylaşırdım ama nasip değilmiş. Baya zamanımı almıştı. İlk çıktığı zamanlarda deneyen kullanıcılardanım