Merhabalar,
Linkte verdiğim temanın üzerindeki player siteye attığımız mp3 leri çalıyor. Ama biz kendimizin kurduğu radyonun çalmasını istiyorum acaba bu konuda bana yardımcı olabilir misiniz ?