Arkadaşlar bu konuda yardımcı olursanız çok sevinirim...
Şuanda altta görmüş olduğunuz çoklu fotoğraf görünüm şekli çıkıyor, ama ben tek tek çıkmasını istiyorum ve bir türlü nerden ayarlandığını bulamadım yardımcı olursanız çok sevinirim...
Ayarların birinde gösterilecek resim sayısı diye bir şey olması lazım. Onu 1 olarak ayarlarsanız olacaktır. Aynı zamanda önizleme resim büyüklüğünü de değiştirdiğinizde istediğiniz olur sanırım.
Ayarların birinde gösterilecek resim sayısı diye bir şey olması lazım. Onu 1 olarak ayarlarsanız olacaktır. Aynı zamanda önizleme resim büyüklüğünü de değiştirdiğinizde istediğiniz olur sanırım.