• 02-08-2013, 13:39:05
    #37
    ilksah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende halen görünmüyor TR
    çıkmadıki gözüksün
  • 02-08-2013, 13:40:03
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çıkmadıki gözüksün
    Bazılarının panelinde görünüyormuş üstte ki mesajlara bakabilirsiniz
  • 02-08-2013, 13:41:21
    #39
    ilksah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazılarının panelinde görünüyormuş üstte ki mesajlara bakabilirsiniz
    onlar tr gelmeden güncelleme yapan arkadaşlar. direk türkçe gösteriyor diyor ama daha panele gelmedi maalesef.
  • 02-08-2013, 13:42:11
    #40
    Kadirli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    onlar tr gelmeden güncelleme yapan arkadaşlar. direk türkçe gösteriyor diyor ama daha panele gelmedi maalesef.
    Bende güncellesem mi beklesem mi acaba :S
  • 02-08-2013, 13:44:01
    #41
    ilksah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende güncellesem mi beklesem mi acaba :S
    beklemelisin bence sonra pişman olma Aceleye gerek yok bence bir süre bekleyip güncellemek daha iyi
  • 02-08-2013, 13:59:51
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bi süre bekleyelim bakalım umarım hız konusunda sadece default temada değişiklik olmaz
  • 02-08-2013, 14:01:10
    #43
    kendi yaptigim temamda problem cikar mi ki

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
  • 02-08-2013, 14:04:35
    #44
    Üyeliği durduruldu
    Paneliniz zaten Türkçe oluyor, bilginize..
  • 02-08-2013, 14:53:57
    #45
    panelel düştü guncelleyebilirsiniz