• 01-08-2013, 13:40:05
    #1
    Arkadaşlar yaklaşık 5 sene önce bir WP. blogum daha vardı o zaman otomatik kayıt yoktu. Yeni bir blog açtım. Akşam çok büyük bir makale hazırlıyordum. 2.5 saat yazdım çizdim. Altında sürekli Otomatik kaydedildi yazıyor. Ben de buna güvendim kaydetmedim. Sonra yanlışlıkla bir tuşa bastım. Geri döndüğümde sayfa boştu. Hiçbir şekilde taslak da yok. Acaba günlüğü falan var mı WP nin, kaydedildi dediği nereye gitti? Teşekkürler cevaplar için. dmy- info site
    WP- Org da yüzlerce kaybolan taslak mesajı var. Hayırdır İnş.
  • 01-08-2013, 13:41:39
    #2
    sanırım gitti, taslak olarak kaydet yapsaydınız bir sorun olmazdı. :\
  • 02-08-2013, 22:02:04
    #3
    Sağlam yere bağlıyorum artık. Gizli yayımlıyorum. Taslak bizi bozuyor bunu anladım.