localhostta kurdum; ftp dosyalarını attım mysql yedeği attım
fakat hala Veritabanı bağlantısı kurulurken hata oluştu diye hata veriyor. sanırım ince bi ayarmı varmış.. ücretli olarak hızlı bi şekilde yapacak var mı ? //beceremeyecekler az anlayanlar yazmasın lütfen..