merhaba
sitemin hostu değişecek.
localhostta kurdum;
ftp dosyalarını attım
mysql yedeği attım
fakat hala Veritabanı bağlantısı kurulurken hata oluştu diye hata veriyor. sanırım ince bi ayarmı varmış..
ücretli olarak hızlı bi şekilde yapacak var mı ?
//beceremeyecekler az anlayanlar yazmasın lütfen..