• 12-03-2013, 19:47:03
    #1
    merhabalar ben twiter gibi anlık mesajlaşma eklentisi arıyorum chat değil farklı birşey bir arıyorum.
  • 15-03-2013, 03:07:23
    #2
    Üyeliği durduruldu
    R10'daki özel mesaj ve profil mesajı gibi özellik mi kastettiğiniz? Farklı birşey derken ne kastediyorsunuz tam olarak?
  • 15-03-2013, 21:06:16
    #3
    Quick chat. Hoşunuza gidecektir.