• 25-01-2013, 08:03:31
    #46
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 kişi elini çabuk tutsun bence.bu tema kaçmaz.
    hocam domaine lisanslıyacakmısınız temayı
    Evet hocam domain e lisansli satacam. Sadece 10 kişi faydalanacak. Ben bile kullanmıyacagim temayi
  • 26-01-2013, 00:18:31
    #47
    hocam bir ònerim var alacak olan 6 kişiyi burada belirtseniz ödememizi yapıp temayı alsak 4 kişi için kontenjan açık olsa?
  • 26-01-2013, 03:02:55
    #48
    Sidebar bölümü tamamen www.androidhaber.org eski özenle tasarlattigim sitemden alınmış.
    Biraz daha yaratıcı olabilirdi.
  • 26-01-2013, 07:15:05
    #49
    future adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sidebar bölümü tamamen www.androidhaber.org eski özenle tasarlattigim sitemden alınmış.
    Biraz daha yaratıcı olabilirdi.
    Merhaba hocam 3 siteden esinlenerek temayi yaptırmistim.Sizin siteniz den esinlenildi sağ kişim. Sizin için sorun olacaksa kaldırması için grafikere ilete bilirim. Suan özel script yazdırdığım için satışa çıkarttım

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 07:15:05 -->-> Daha önceki mesaj 07:13:22 --

    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam bir ònerim var alacak olan 6 kişiyi burada belirtseniz ödememizi yapıp temayı alsak 4 kişi için kontenjan açık olsa?
    Dediğiniz teklif uygun hocam kişilere yarın iletişime geçeceğim
  • 26-01-2013, 11:29:56
    #50
    Üyeliği durduruldu
    Tema için 7.kişi ben olayım hocam, işlemleri hızlandırırsanız temaya çabuk kavuşalım
  • 26-01-2013, 16:33:25
    #51
    Tasarimix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tema için 7.kişi ben olayım hocam, işlemleri hızlandırırsanız temaya çabuk kavuşalım
    7. Kişi olarak yazdım hocam son 3 işi kalmıştır
  • 27-01-2013, 05:45:30
    #52
    òdeme bilgilerinizi bekliyorum hocam
  • 27-01-2013, 09:52:04
    #53
    Sabri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    òdeme bilgilerinizi bekliyorum hocam
    Pm gönderildi
  • 01-02-2013, 13:56:21
    #54
    Üyeliği durduruldu
    Ödemeyi yaptım pm gönderdim geri dönüş yaparsanız sevinirim.