• 04-12-2012, 18:48:47
    #19
    Dağıtırsanız ben de temamı yenileyebilirim aslında.
  • 04-12-2012, 19:18:30
    #20
    sade ve güzel bir tema hocam. bende kullanmak isterim.
  • 04-12-2012, 20:27:06
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ben de kullanacağım eğer paylaşılırsa.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:27:06 -->-> Daha önceki mesaj 20:21:29 --

    yhs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    Arkadaşlar özgün olarak full seo uygulayarak yaptığım temamı 2 adet verdiğim linklerde özgün tanıtım yazısı karşılığında dağıtmayı düşünüyorum. Tabi bunun için ne kadar talep olacağını kimler sitesinde kullanmak istediğini görmem lazım. Talebe göre 5 adet farklı renkte kullanmayı düşünüyorum. İsteyen arkadaşa temayı kurup gerekli seo ayarları yapılacağım.

    Tema: http://www.etkitepki.com

    Temayı kullanmak isteyen arkadaşlar kesinlikle dağıtması başka sitede kullanmasını ve altındaki kodlamadaki yazıyı kaldırmamasını rica edeceğim. (Backlink olmayacaktır)

    Temayı kullanmak isteyen 10 kişiyi geçerse temayı dağıtmak üzere hazırlayacağım. Talep eden arkadaşlar hangi sitede kullanmak istediğiyle beraber bana yazarlarsa sevinirim.
  • 08-12-2012, 23:41:34
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Paylaşılsın isterim.
  • 09-12-2012, 18:12:41
    #23
    bende isterim paylaşılırsa
  • 09-12-2012, 18:16:47
    #24
    bende kullanabilirim temayı.
  • 09-12-2012, 18:18:25
    #25
    Hocam mutlaka haberim olsun güzel tema çok hoş olur. Teşekkürler
  • 09-12-2012, 18:20:10
    #26
    tema çok hoş
  • 10-12-2012, 01:13:40
    #27
    çok hoş tema. pm gönderdim.