• 25-10-2010, 16:56:30
    #1
    http://www.teknorazzi.com/ bugun nette dolasırken gördüm güzel iş görecek bi tema fakat bulamadım )
  • 25-10-2010, 17:32:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sanırım kendi teması ..

    bu arada Türkçen çok güzel. warmidur
  • 25-10-2010, 17:32:17
    #3
    http://www.alialtugkoca.com/ yapımcı arkadaş bu..









    --------------

    Temaya en yakın ve güzel olanı ise Beyaz arkadaşımızın yapmış olduğu Popho tema serisidir.
  • 25-10-2010, 17:41:12
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    warmidur ne demek oluyor? (nece) saçma bir başlık olmuş.