• 27-10-2010, 11:20:56
    #10
    Güzel bir tema.Renklerde hep gri tonlama kullanılıyor.Biraz canlı reklere yer vermek lazım.
  • 27-10-2010, 23:34:32
    #11
    Kiki adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel bir tema.Renklerde hep gri tonlama kullanılıyor.Biraz canlı reklere yer vermek lazım.
    Kişisel siteler için genelde sade renkler tercih ediliyor..