Arkadaşlar buradaki temalar üye olanlara ücretsizmi yoksa benmi yanlış anladım. 39 usd üyelik ücreti veren buradaki tüm temaları kullanabilirmi?
Google translate ile anladığım kadarıyla...
Emin olmak için sormak istedim..
Buradaki temalar üye olanlaramı veriliyor?
7
●471
- 20-10-2010, 15:59:14
- 20-10-2010, 16:31:01malioztekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleHagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyelik ücreti 39 usd sonrasında tema için ayrıca ödeme yapılacakmı? Yoksa 39 usd verip üye olduktan sonra temaları kullanabilecekmiyiz..
Üye olunması gerektiğini anladım ama temalar üyelik ücretine dahilmi? onu anlayamadım.. - 20-10-2010, 16:38:21Şimdi anladım.. Teşekkür ederim..Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 21-10-2010, 01:57:30Süper bişey ozamanmbdeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi çok iyi anladım teşekkür ederim..

Şimdi çok iyi anladım teşekkür ederim..