• 06-07-2010, 04:54:22
    #1
    arkadaslar paylaşım blogu için sade bir temaya ihtiyacım var.
  • 06-07-2010, 06:26:15
    #2
    Ücretli/Ücretsiz ?
  • 07-07-2010, 00:38:54
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli/Ücretsiz ?
    ücretli olsa yazarım herkezin konusuna bu soruyu sormak zorundamısın ? para kazanmak istiyorsan tema yap ve sat .
  • 07-07-2010, 13:56:01
    #4
    Sadece sordum koçum. ücretli veya ücretsiz demiş olsaydın cevabında elimdeki kaynakların linklerini paylaşacaktım.
  • 07-07-2010, 14:27:37
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece sordum koçum. ücretli veya ücretsiz demiş olsaydın cevabında elimdeki kaynakların linklerini paylaşacaktım.
    raat ol koç bulduk !
  • 07-07-2010, 16:30:17
    #6
    Arkadaş baya atılgan