yapımcısı türk çıktı. themeforest üzerinden satın alacağım kişisel portfolyo yapmak için. sizce nasıl? değer mi 55 liraya? Birde marezi neyin çıkmamıştır dimi
Bence güzel tema, değer o paraya. Bu tarz temalar vareze düşmüyor ayrıca fazla. Hem düşse bile, themeforest peşine düşüyor o tarz durumlarda. Bir sonuç alabiliyor mu bilemiyorum tabi.
Yapımcıyı bulun themeforest'a para kaptırmaktan hem siz ucuza alırsınız hem 3-5 fazla verip yapımcıya kazandırısınız.
çok fazla komisyon alıyordu diye hatılıyorum
Yapımcıyı bulun themeforest'a para kaptırmaktan hem siz ucuza alırsınız hem 3-5 fazla verip yapımcıya kazandırısınız.
çok fazla komisyon alıyordu diye hatılıyorum
sözleşme gereği oranın dışında satamayacağını söyledi.