49$ lik bir tema beraber alsak ?
59
●3.960
- 02-02-2010, 14:47:39Üyeliği durduruldurcksinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
son bir kez pm atiyorum ona
olmazsa baska birini buluruz
ben 1 saatte yokum, siz bulabilirsiniz hocam
bekledimiz arkadas https://www.r10.net/members/47482-sufis.html dir
- 02-02-2010, 16:26:51Üyeliği durdurulduo saatten once mesaj atmistim, dun aksam da atmistim. hala olumlu olumsuz cevap yok. yarin sabah 10.00 a kadar cevap gelmezse ya baska birini buluruz ya da ben 20$ koymak zorunda kalacagimrcksinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2010, 17:50:10Üyeliği durdurulduMerhaba,
Kusura bakmayın paypal ayarlamaya calısıyordum yazamadım bu nedenle,
ödemeyi geçtim 1biz24.com@gmail.com hesabına.
Gecikmeden dolayı üzgünüm. - 02-02-2010, 18:03:42Temaların hemen hemen hepsi v*rez element temasıda v*rezSufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-02-2010, 18:05:24elements temasının özel alanlar kısmı sıkıntılı olur. ekleyeceğiniz normal boyutlu resimler çok çirkin durur. Yatay resim bulmak sıkıntılı bir iştir.Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
