• 02-02-2010, 14:29:27
    #46
    arkadaş geldi ödeme yapsın alalım..
  • 02-02-2010, 14:47:39
    #47
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    rcksinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaş geldi ödeme yapsın alalım..

    son bir kez pm atiyorum ona


    olmazsa baska birini buluruz


    ben 1 saatte yokum, siz bulabilirsiniz hocam

    bekledimiz arkadas https://www.r10.net/members/47482-sufis.html dir
  • 02-02-2010, 15:46:31
    #48
    bende özel mesaj gönderdim. fakat olumlu yada olumsuz bir cevap gelmedi.
  • 02-02-2010, 15:50:20
    #49
    Son Aktivitesi: Bugün 14:44:52
    Online ama Forum dışında galiba gelince bakar sanırım..
  • 02-02-2010, 16:26:51
    #50
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    rcksinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son Aktivitesi: Bugün 14:44:52
    Online ama Forum dışında galiba gelince bakar sanırım..
    o saatten once mesaj atmistim, dun aksam da atmistim. hala olumlu olumsuz cevap yok. yarin sabah 10.00 a kadar cevap gelmezse ya baska birini buluruz ya da ben 20$ koymak zorunda kalacagim
  • 02-02-2010, 17:50:10
    #51
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba,

    Kusura bakmayın paypal ayarlamaya calısıyordum yazamadım bu nedenle,

    ödemeyi geçtim 1biz24.com@gmail.com hesabına.

    Gecikmeden dolayı üzgünüm.
  • 02-02-2010, 17:55:15
    #52
    Üyeliği durduruldu
    Yalnız Elements çok kaliteli bir tema onu alalım diyorum ben,
    Gamenow vvarez de zaten,çok da kaliteli değil.
    ne dersiniz arkadaşlar?
  • 02-02-2010, 18:03:42
    #53
    Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız Elements çok kaliteli bir tema onu alalım diyorum ben,
    Gamenow vvarez de zaten,çok da kaliteli değil.
    ne dersiniz arkadaşlar?
    Temaların hemen hemen hepsi v*rez element temasıda v*rez
  • 02-02-2010, 18:05:24
    #54
    Sufis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yalnız Elements çok kaliteli bir tema onu alalım diyorum ben,
    Gamenow vvarez de zaten,çok da kaliteli değil.
    ne dersiniz arkadaşlar?
    elements temasının özel alanlar kısmı sıkıntılı olur. ekleyeceğiniz normal boyutlu resimler çok çirkin durur. Yatay resim bulmak sıkıntılı bir iştir.