• 20-01-2010, 05:02:48
    #19
    Xlnzr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ;

    Ben yazılarımın bu resimdeki gibi bölünmüs şekilde degilde klasik şekilde cıkmasını istiyorum bunu nasıl ayarlayabilirim ?

    Bunu kısaca anlatıyım size..

    Misal o kısmın widht yani genişlik değerini hesaplamanız gerekmektedir..Misal 600 pixel diyelim..

    <div class="tablogenel">

    <div class="konu">
    <h2><php $title></h2>
    <content>
    </div>

    </div>

    Şimdi burada önemli olan konu tablosunun boyunu yarıya indirip bir sonraki yani endwhile koduyla çağırdığım sonraki konuyu yanına alalım

    .konu
    {
    float:left;
    widht:300px
    padding:0px;
    margin:0px;
    }

    buradaki önemli kısım float:left kodudur..Bu kod alignleft yani sola yaslama kodunun bir benzeridir..Tabloyu sola yaslar ve bir sonraki alt taraftan değil yanından başlar..

    Bu şekilde konular tamamen sola yanaşacaktır..

    Fatih'in bir yazısı vardı okursan orada detaylı anlatmış.
  • 28-01-2010, 04:38:49
    #20
    harika paylaşımın için teşekkürler hocam eline sağlık
  • 28-01-2010, 12:25:25
    #21
    Eline saglık hocam. Tesekkürler
  • 04-02-2010, 14:05:01
    #22
    Süper anlatım olmuş
  • 20-02-2010, 17:19:20
    #23
    Güzel anlatım sağolasın
  • 13-03-2010, 17:41:27
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çok kapsamlı bir latım oluş bunları ezberlemek zaman alacaktır

    Paylaşım için teşekkürler .
  • 13-03-2010, 19:29:15
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    hocam bir tema var özel alanlar eklenmiş ama bunları çözemedim bir türlü yardımcı olurmusunuz
  • 20-03-2010, 03:33:00
    #26
    teşekkürler.
  • 28-03-2010, 21:06:27
    #27
    anlatım süper saol