• 25-10-2023, 17:14:32
    #1
    Selamlar arkadaşlar, Ben dijital pazarlama işi yapıyorum kendimi ve yaptığım işleri tanıtacağım bir site açacağım. Ryancv temasını gördüm çok beğendim
    ücreti 39 dolar. Sizce bu ücreti vermeli miyim? bu temayı kullanıp memnun olan arkadaşlar var mı?
  • 25-10-2023, 17:17:32
    #2
    Beleşten bir tema bulup kalan parayla lcw den giyinip dürüm yerdim ben, o parayı o temaya vermezdim.