Selamun aleykum, araştırmayı seviyorum. Uzun süredir web ile ilgilenmiyordum şimdi biraz bakınıyorum. Eskiden çok fazla test, karşılaştırma yapardım zevkli oluyordu da şimdi vaktim yok.

Yıllar önce Astra ve oceanwp yi test etmiştim. Çok hızlılar ama özellikleri kısıtlıydı şimdi noldu bilmiyorum. Bu aralar kadence deniyorum. Blok sistemi gerçekten iyiymiş daha önce fark etmemiştim.

Elementor ve divi gibi hantal temalara hiç bulaşmadım. Sadece karşılaştırmalar ve benchmark testlerine baktım. Diğerlerine göre gerçekten yavaşlar.

Generatepress çok kullanılıyor ama nedense bir türlü sevemedim. Blocksy'i merak ediyorum. Deneyen oldu mu? Kadence güzel ama bazı dezavantajları var benim için. Blocksy bunları kapatıyor mu emin olamadım.

Genel olarak beğendiğim tavsiye ettiğim bir tema. Lakin diğerlerini tecrübe etmediğim için şuan ilk sıramda bu var. Blocksy kullanan var mı? Onun dezavantajları nasıl? Teşekkürler

İnternetteki karşılaştıma ve tavsiyelerin çoğu satış ortaklığına bağlı olduğundan nerdeyse hiç biri tarafsız ve güvenilir değil.