• 21-03-2023, 18:51:18
    #10
    Bende birkaç defa yazdım cevap vermedi 3 gün önce bitiyordu normalde
  • 23-03-2023, 20:02:47
    #11
    Wp den bana da dönmedi, şimdi şikayet konusu açsak suçlu biz mi oluyoruz.
  • 23-03-2023, 20:08:42
    #12
    Kategori moduna yazalım
  • 23-03-2023, 20:10:17
    #13
    haberbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende birkaç defa yazdım cevap vermedi 3 gün önce bitiyordu normalde
    heri19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Wp den bana da dönmedi, şimdi şikayet konusu açsak suçlu biz mi oluyoruz.
    Kategori moduna yazalım
    @RocKets;
  • 23-03-2023, 20:22:58
    #14
    @TolgaTuran61; durum nedir, bilgi verir misiniz?
  • 24-03-2023, 19:30:52
    #15
    herlade temaları topladı kayboldu
  • 26-03-2023, 13:04:05
    #16
    Şikayet konusu açmak en doğrusu olcak
  • 26-03-2023, 14:24:11
    #17
    Tema yapımının çocuk işi olmadığını anlamış oldu böylece
  • 26-03-2023, 20:20:22
    #18
    @RocKets; durum nedir