• 11-04-2021, 23:23:37
    #1
    Merhabalar.
    ThemeForestte 37 usd bakiyeli hesabım var. Pixwell teması hoşuma gidiyor, hoş duruyor. Bu temayı nasıl bilirsiniz, önerir misiniz? Demolara aşağıdan bakabilirsiniz.

    https://themeforest.net/item/pixwell...azine/24689900

    Edit: Aldım.
  • 11-04-2021, 23:26:14
    #2
    Daha önce kullandığım, hem tasarım açısından hem SEO açısından güzel bir tema. 37 doları sonuna kadar hakkediyor. Tavsiye ederim.
    • Furkan
    Furkan bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 11-04-2021, 23:27:39
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce kullandığım, hem tasarım açısından hem SEO açısından güzel bir tema. 37 doları sonuna kadar hakkediyor. Tavsiye ederim.
    Eyvallah, alacağım sanırım. Özelden de bir arkadaş yazdı, sitesinde kullanıyormuş. Hoşuma gitti, hızı falan da güzel. Gerçi çok anlamam.
  • 11-04-2021, 23:28:49
    #4
    Şöyle alıcı gözüyle bakınca bir al benisi var, acaba autoload post içerisinde geliyor mu?
  • 11-04-2021, 23:30:02
    #5
    Ilk kullandığım tema magazin siteleri için gayet hoş bence + Teknik destek konusunda yardımcı olurum PM atın yeterli
  • 11-04-2021, 23:32:36
    #6
    tiptu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle alıcı gözüyle bakınca bir al benisi var, acaba autoload post içerisinde geliyor mu?
    Vallahi bilmiyorum, aldım gitti.
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ilk kullandığım tema magazin siteleri için gayet hoş bence + Teknik destek konusunda yardımcı olurum PM atın yeterli
    Eyvallah hacım, aldım şimdi. Teşekkür ederim bi kurayım bakayım haber ederim.
  • 11-04-2021, 23:32:55
    #7
    Bende bugün o temaya bakmıştım almak istedim aslında indirme sitesi olarak kullanabilir miyim onu düşünüyorum
  • 11-04-2021, 23:33:16
    #8
    Furkan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vallahi bilmiyorum, aldım gitti.

    Eyvallah hacım, aldım şimdi. Teşekkür ederim bi kurayım bakayım haber ederim.
    Keske PM baksaydınız almanıza gerek kalmazdı
  • 11-04-2021, 23:34:36
    #9
    senibirkedigibi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Keske PM baksaydınız almanıza gerek kalmazdı
    Nasıl yani hocam🙂