bir sitem vardı. Bu sitenin temasını değiştireyim ve hostingi de yükselteyim dedim ama dediğime pişman oldum. 2 Gündür uğraşıyorum ama hiç bir ilerleme sağlayamadım. Nerede hata yapıyorum?
Siteyi yeni hosta taşıdım. Eski tema ile site sorunsuz çalışıyor. Yeni (jannah) temayı kurunca tema düzgün çalışmıyor admin panel kısmında. Tema düzenleme kısmına girince bekleme simgesi çıkıyor. Dönüyor dönüyor dönüyor ama açılmıyor.
Şu şekilde ayarlar yaptım ama düzelmiyor. Her şeyi yaptım ama olmuyor...Fikri olan var mı?

[PHP]
memory_limit =512M
max_input_vars =4000
error_reporting=22519
max_execution_time=180
max_input_time=180
open_basedir="C:/Inetpub/vhosts/askerlik.org;C:WindowsTemp"
post_max_size=1200M
upload_max_filesize=4000M
allow_url_fopen ON
error_log="C:Inetpubvhostsaskerlik.orglogsphp_erro rsaskerlik.orgphp_error.log"