• 12-09-2019, 00:05:36
    #1
    Merhabalar, çok severek aldığımız ancak şuan kullanmadığımız E-ticaret temasını satıyoruz.


    DEMO LİNKİ İÇİN TIKLAYIN




    Satılmıştır.
  • 12-09-2019, 00:10:04
    #2
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, çok severek aldığımız ancak şuan kullanmadığımız E-ticaret temasını satıyoruz.


    DEMO LİNKİ İÇİN TIKLAYIN




    İstenilen Fiyat = 150 TL
    Woodmart güzeldir.
  • 12-09-2019, 00:18:02
    #3
    Satma hakkina sahip misiniz?
  • 12-09-2019, 00:21:35
    #4
    MysqLv1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satma hakkina sahip misiniz?
    Site adına lisanslı diye biliyorum ortağım almıştı istediğimiz lisansa çevirebiliyoruz Buda satma hakkı doğuruyor tek satış zaten
  • 12-09-2019, 00:23:40
    #5
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site adına lisanslı diye biliyorum ortağım almıştı istediğimiz lisansa çevirebiliyoruz Buda satma hakkı doğuruyor tek satış zaten
    Hocam site adina lisansli demek sadece o sitede kullanilabilir demek, size satis hakki sunmuyor.

    Hicbir lisans satin alip kullanmayi dusunmediginiz icin baska birine satma hakki tanimaz size.
  • 12-09-2019, 00:24:27
    #6
    site lisansı değişince themaforest kontrol sayfasını da verecek misiniz ?
  • 12-09-2019, 00:31:55
    #7
    ishaksedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    site lisansı değişince themaforest kontrol sayfasını da verecek misiniz ?
    oradan almadık aldığımız yerdeki bilgileri tabiki devredeceğiz.
  • 12-09-2019, 00:35:39
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oradan almadık aldığımız yerdeki bilgileri tabiki devredeceğiz.
    tema nulled satın alma değil demi ? ben beğendim temayı şuan tam aradığım türde bir tema eğer nulled satın alma ise orjinalini almayı düşünüyorum yoksa konuşabiliriz. Nereden aldınız acaba ?
  • 12-09-2019, 00:36:34
    #9
    ishaksedat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema nulled satın alma değil demi ? ben beğendim temayı şuan tam aradığım türde bir tema eğer nulled satın alma ise orjinalini almayı düşünüyorum yoksa konuşabiliriz. Nereden aldınız acaba ?
    Pm atayım efendim
    • ishaksedat
    ishaksedat bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.