• 05-09-2019, 16:21:18
    #1
    Merhaba değerli hocalarım,
    Sitemi daha iyi yerlere getirmek istiyorum inşallah. Websitem için böyle boş aralıklarda tema geliştirdim. Eksiklerini, neler eklenebileceğini renk uyumları vs. yorumlarınızı öğrenmek isterim. Elbetteki eksiklikleri var bunları siz değerli r10 ailemle aşacağıma eminim. Şimdiden teşekkürlerimi sunarım.
    Deneyimlemek için: Link
  • 05-09-2019, 16:24:50
    #2
    grafiklere renklere ve yerleşime çalışılması gerekli. ancak gayet güzel tebrik ederim.
  • 05-09-2019, 16:26:19
    #3
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grafiklere renklere ve yerleşime çalışılması gerekli. ancak gayet güzel tebrik ederim.
    teşekkür ederim hocam. yorumunuzu dikkate alacağım.
  • 05-09-2019, 16:35:24
    #4
    Güzel hocam.
    Biraz daha geliştirince etiketleyin beni
  • 05-09-2019, 16:47:21
    #5
    Özellikle biçim bakımından gelişmeli. Mobilden bakarak bu kanaate vardım.
  • 05-09-2019, 16:49:07
    #6
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel hocam.
    Biraz daha geliştirince etiketleyin beni
    tabii hocam.



    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle biçim bakımından gelişmeli. Mobilden bakarak bu kanaate vardım.
    yorumunuzu dikkate alacağım hocam teşekkürler.