Emeğinize sağlık.
Bir ara bu tema ile çok uğraşmıştık, çalışmıyordu, bozuktu ve mobil uyumlu da değildi.
Şimdi benim bunun üzerinde birazcık daha oynama yapmam gerekecek ama, paylaşım için çok teşekkür ediyorum.
Efendim temanın tasarımı bana ait değil diye konuya not düşmüşüm zaten tabi bazı kısımları ben kendim ekleme yaptım ancak genel olarak tasarımın %75 'i bana ait değil. Bana html vs css dosyaları verildi bunları wordpress'e giydirdim yani bu tema bahsettiğiniz kişiye ait değildir ayrıca ücretsiz dağıtılmış bir tasarım hatırlatmak isterim