Arkadaşlar, bunun aynı içerikle konusu vardı. 60 TL yollamıştım. Tema parası 10 tl idi. özel bişey yapacaktı 2 hafta bekledim hiç bişey yok. 10 TL değmeyen yarım kalmış bir tema oda bilgisayarın çöp kutusuna gitti. Demem o ki, gerçekten apraya ihtiyacı varsa r10 yardım kısmına konu açsın, dileyen yardım etsin. Ticaret böyle yapılmaz onun için yazdım.