Sadece tasarım olarak değil fonksiyonel olarak da geliştirilmesi lazım.
henüz tamamlanmadı sanırım sürekli bişeyler yapıyor ama şu gerçek keremiya teması bir çok ülkede kullanılıyor sadece türkiyede değil film teması diye aradınmı arap ülkelerinde bile karşına çıkıyo