• 09-03-2014, 15:42:52
    #19
    Tema süper olmuş elinize sağlık.
  • 09-03-2014, 17:35:22
    #20
    Tema sade ve hoş. Teşekkürler.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:35:22 -->-> Daha önceki mesaj 17:21:57 --

    kilitbilgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Muhammed06
    .row{width:100%;max-width:1240px;min-width:320px;margin:0 auto;padding-left:20px;padding-right:20px}
    kodunda bulunan 1240px değerini düşürerek temayı daraltabilirsiniz.
    İyi çalışmalar.
    Temayı bende taraltmak istiyorum, orjinal değeri kaçtır bunun kardeş, yardımcı olursan sevinirim. Her çözünürlükte düzgün görülecek şekildeki px kaç olarak girmemiz gerekir?
  • 11-03-2014, 00:24:33
    #21
    Hatergin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temayı bende taraltmak istiyorum, orjinal değeri kaçtır bunun kardeş, yardımcı olursan sevinirim. Her çözünürlükte düzgün görülecek şekildeki px kaç olarak girmemiz gerekir?
    container sınıfının max-width değerini değiştirerek temayı daraltabilirsiniz.
    Tüm tema bu container içinde şekillenmiştir.
    Kolay gelsin.
  • 12-03-2014, 15:39:52
    #22
    başarılı ve hoş bir temaya benziyor deneyelim bakalım teşekkürler
  • 12-03-2014, 15:41:41
    #23
    Ellerine Sağlık tema güzel
  • 12-03-2014, 16:59:23
    #24
    Yorumlar için teşekkürler , iyi kullanımlar dilerim.
  • 12-03-2014, 17:10:21
    #25
    Tema Muhteşem Keşke Css Sprite Kullansaydınız.
  • 12-03-2014, 19:42:12
    #26
    Arşivledim teşekkürler
  • 17-03-2014, 13:44:47
    #27
    kilitbilgi'nin temaları gerçekten çok başarılı.