merhaba arkadaşlar elimde varolan bir tema var
kullanan bir sitenin kullandığı ayarları sistemi ve eklentileri ne olursa aynısını yaptırmak istiyorum ücret konusunda sıkıntı yaşamayız diye düşünüyorum ilgili arkadaşlar pm yollarlarsa sevinirim iyi çalışmalar.
Elimde varolan bir temayı ayarlatacağım
2
●284
- 22-10-2013, 06:27:16Üyeliği durdurulduDetayları özel mesaj ile alabilir miyimMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 22-10-2013, 06:31:35https://www.r10.net/members/73388-bthn.html
adlı arkadaşla sanırım anlaştık şuan hallediyor teşekkür ederimHatayMaster bunu beğendi.1 kişi bunu beğendi.