Konu boş olmuş bence çünkü haber teması hiç bedava olmamalı.
1.000 tl bütçen olur ajans aboneliği, bot ve güzel bir haber teması alırsın.
Bundan dolayı
Çoğu bedava temaları kullandım türkçe ingilizce vs güzel olanlarda var gerçi içinde fakat ben habermatik v2yi çok beğendim. v3 zaten ayrı bir dünya olmuş
Bir sitemde v2 var yeni bir sitede ortaklı açıyorum 1 aya kadar alt yapı biter. Onda da v3 alacağım.
Neden güzel diye sorarsan hiç bir eklentiye gerek yok kodu zaten süper seosu hakkında o kadar iyisinide görmedim fakat dahada iyileştirilebilir.
Ne iş yapacaksın onu bilmiyorum gerçi haber sitesi tarzında başka bir site yapacaksan sade ejderin haber34 teması var çok sade olmasın diyorsan cudlexin iportal teması var tavsiye ederim yani bu ikisini de.