• 12-09-2013, 22:41:01
    #10
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı satışlar.
  • 12-09-2013, 22:50:34
    #11
    Uzun bir aradan sonra geri döndün ha Biraz da hız katsan iyi olur. Onun dışında gayet güzel .
  • 12-09-2013, 22:51:42
    #12
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun bir aradan sonra geri döndün ha Biraz da hız katsan iyi olur. Onun dışında gayet güzel .
    evet uzun bi ara vermiştim.. Şimdi şirket filan biraz işleri düzene koyup tekrar giriyim diyorum piyasaya
  • 12-09-2013, 22:53:45
    #13
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet uzun bi ara vermiştim.. Şimdi şirket filan biraz işleri düzene koyup tekrar giriyim diyorum piyasaya
    Gel gel lazımsın bize de
  • 13-11-2013, 18:30:24
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Satış devam ediyor mu?
  • 13-11-2013, 20:28:49
    #15
    tema güzel olmuş ama kod ve blog kısmında arama kısmı yok , biri bir konuyu aramak istese nasıl arayacak ?
  • 05-12-2013, 02:04:07
    #16
    tema kurulumla birlikte satın alındı fakat kurulum düzgün yapılmadı + r10 üzerinden atılan pm ve mailere cevap verilmedi
  • 05-12-2013, 02:08:26
    #17
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema kurulumla birlikte satın alındı fakat kurulum düzgün yapılmadı + r10 üzerinden atılan pm ve mailere cevap verilmedi
    temayı satın alan biri olarak isterseniz ben yardımcı olabilirim hocam.
    isterseniz pm olarak skype adresimi isteyin.
  • 05-12-2013, 18:50:06
    #18
    Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tema kurulumla birlikte satın alındı fakat kurulum düzgün yapılmadı + r10 üzerinden atılan pm ve mailere cevap verilmedi
    Kurulum düzgün yapılmadı derken?

    Ben birine yönlendirdim ve arkadaş kurulumu yaptım diye dönüş yaptı.

    Ve şu an siteniz aktif durumda..

    Ayrıca maillere cevap verilmedi derken bana herhangi bir mailiniz yada pm gelmedi. Şimdi burada iftira atmak ne diye anlamış değilim.