Mezitli33 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
tema kurulumla birlikte satın alındı fakat kurulum düzgün yapılmadı + r10 üzerinden atılan pm ve mailere cevap verilmedi
Kurulum düzgün yapılmadı derken?

Ben birine yönlendirdim ve arkadaş kurulumu yaptım diye dönüş yaptı.

Ve şu an siteniz aktif durumda..

Ayrıca maillere cevap verilmedi derken bana herhangi bir mailiniz yada pm gelmedi. Şimdi burada iftira atmak ne diye anlamış değilim.