• 25-04-2015, 21:47:27
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site optimize edilmiş ise eklenti daha fazla bir şey yapamaz ki. Sağlıklı insanın ilaç kullanması gibi bir şey bu durum.
    merhaba bir kaç şey öğrenmek istiyorum

    cache nin adsense için her hangi bir zararı olur mu ve index'e zararı olur mu

    birde cache tamam iyi çok güzel kullandım cachenizi eski sitemde şimdi yeni sitemde kullanacağım tekrardan
    cacheli siteye ilk girerken 3 saniye sonra açılıyor site 3 saniye dediğim 3 saniye beyaz ekran doluyor yukarıda 3 saniye sonra tamamen açılıyor bunun süresini düşürmemizin yolu var mı themeforest teması kullanıyorum ağır bir tema birde mobilde herhangi bir soruna yol açar mı tema responsive uyumlu
  • 27-04-2015, 02:04:08
    Ben de;
    93 - 74 > 94 - 75 oldu.
    Açılış hızı 9 saniyeden, 8'e düştü. Ne yapmam lazım
  • 27-04-2015, 12:06:24
    TomySawyer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    merhaba bir kaç şey öğrenmek istiyorum

    cache nin adsense için her hangi bir zararı olur mu ve index'e zararı olur mu

    birde cache tamam iyi çok güzel kullandım cachenizi eski sitemde şimdi yeni sitemde kullanacağım tekrardan
    cacheli siteye ilk girerken 3 saniye sonra açılıyor site 3 saniye dediğim 3 saniye beyaz ekran doluyor yukarıda 3 saniye sonra tamamen açılıyor bunun süresini düşürmemizin yolu var mı themeforest teması kullanıyorum ağır bir tema birde mobilde herhangi bir soruna yol açar mı tema responsive uyumlu
    ben de adsense ile gelir elde ediyorum. kesinlikle adsense için bir sıkıntı çıkarmaz. Index zararı da olmaz. site adresini atabilir misiniz?

    MuhammedEksi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben de;
    93 - 74 > 94 - 75 oldu.
    Açılış hızı 9 saniyeden, 8'e düştü. Ne yapmam lazım
    site adresi nedir?
  • 27-04-2015, 23:33:22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bu eklentiyi kullanıp pagespeed'de düşüş yaşayanlar, css ve js leri combine ederseniz hepsini birleştirip sayfanın üstüne atıyor, bu kodlar sayfanın header bölümünde olduğunda ise sayfa yüklenme hızı düşer. Eklentiyi yapan arkadaş bunu kullanıcı tercihine bırakırsa (header veya footer diye) hem işlevsel olur hemde footerda daha verimli olur.

    Yapan kişinin emeğine saygı duyuyorum ama bu eklentiyi ilk kurduğumda premium özelliklerin ücretli olduğunu görmem normal dedim ancak resim optimize için kredi limitinin olması ve bittiğinde ekstra kredi alınması gerektiğini gördüğümde bunu kesin Türk mantalitesinde birisi yapmıştır dedim. Daha sonra eklentinin yönetim sayfasındaki r10 linkini görünce haklı gururumu yaşadım
  • 28-04-2015, 11:27:09
    NOKProduction adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu eklentiyi kullanıp pagespeed'de düşüş yaşayanlar, css ve js leri combine ederseniz hepsini birleştirip sayfanın üstüne atıyor, bu kodlar sayfanın header bölümünde olduğunda ise sayfa yüklenme hızı düşer. Eklentiyi yapan arkadaş bunu kullanıcı tercihine bırakırsa (header veya footer diye) hem işlevsel olur hemde footerda daha verimli olur.

    Yapan kişinin emeğine saygı duyuyorum ama bu eklentiyi ilk kurduğumda premium özelliklerin ücretli olduğunu görmem normal dedim ancak resim optimize için kredi limitinin olması ve bittiğinde ekstra kredi alınması gerektiğini gördüğümde bunu kesin Türk mantalitesinde birisi yapmıştır dedim. Daha sonra eklentinin yönetim sayfasındaki r10 linkini görünce haklı gururumu yaşadım
    Öncelikle tşk ederim.

    - Birleştirilen dosyaları direk footer'a atmak çok riskli. Yazılım olarak bi sorun yok ancak bir sürü js ve css sorunları çıkar. Zaten bu yüzden piyasada bu işi yapan bir ürün yok. Çok zor bir iş.

    - Resim optimize işini ücretsiz pluginler ile karıştırmayın çünkü onlar aynı işi yapmıyor. wp-smush it ile optimize edilen resimler google page speed'de uyarı veriyor. Benim sistem ise; resmi benim servera gönderiyor ve ben serverda optimize ediyorum. Resim optimize eden ücretsiz 1 tane bile site bulamazsınız. (http://kraken.io)

    - Biz kendimizi küçümsememeliyiz. Türklerin de kafası gayet iyi çalışıyor ve güzel işlere imza atıyorlar.
  • 09-05-2015, 14:49:40
    Merhaba hocam,

    Eklentiyi bugün satın aldım ve Cdn servisini aktif ettim su an gayet güzel çalışıyor fakat; sanırım mp4 leri cdn ye çekmiyor mu? Videolar olmazsa olmazlardır cdn için
  • 09-05-2015, 21:12:36
    mechulsun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam,

    Eklentiyi bugün satın aldım ve Cdn servisini aktif ettim su an gayet güzel çalışıyor fakat; sanırım mp4 leri cdn ye çekmiyor mu? Videolar olmazsa olmazlardır cdn için
    mp4'ü de ekledim. eklentiyi silip tekrar yüklerseniz aktif olur.
  • 10-05-2015, 10:22:53
    Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mp4'ü de ekledim. eklentiyi silip tekrar yüklerseniz aktif olur.
    Teşekkürler güzel çalışıyor
  • 10-05-2015, 10:47:37
    vay be eklenti süper hale gelmiş ilk çıktığında kullanmıştım 1 sene geçmiş askerden sonra bu eklentiyi tekrar görünce daha güzel hale gelmiş hayırlı satışlar