Bu eklentiyi kullanıp pagespeed'de düşüş yaşayanlar, css ve js leri combine ederseniz hepsini birleştirip sayfanın üstüne atıyor, bu kodlar sayfanın header bölümünde olduğunda ise sayfa yüklenme hızı düşer. Eklentiyi yapan arkadaş bunu kullanıcı tercihine bırakırsa (header veya footer diye) hem işlevsel olur hemde footerda daha verimli olur.

Yapan kişinin emeğine saygı duyuyorum ama bu eklentiyi ilk kurduğumda premium özelliklerin ücretli olduğunu görmem normal dedim ancak resim optimize için kredi limitinin olması ve bittiğinde ekstra kredi alınması gerektiğini gördüğümde bunu kesin Türk mantalitesinde birisi yapmıştır dedim. Daha sonra eklentinin yönetim sayfasındaki r10 linkini görünce haklı gururumu yaşadım