Ek bilgi olarak söylemek istedim. Tema yapılan ilk WS temalarından olduğu için birçok eksiği ve hatası var. Kullanmanızı tavsiye etmem. Ancak düzenlerim ayarlarım diyorsanız orası ayrı.