• 02-10-2024, 23:34:20
    #1
    Hayırlı forumlar,Wordpress web siteme smtp yoluyla webmail kurulu. Google workspace geçiş yapmak istiyorum. Nasıl bir yol izleyebilirim ?
  • 02-10-2024, 23:38:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sadece DNS'lerden MXleri ve verification'u degistirerek devam edebilirsin. Google kendisi yonlendiriyor.
  • 03-10-2024, 00:15:39
    #3
    🥇R10'un En İyi Ajansı 🥇
    Merhaba pm atın yardımcı olalım
  • 03-10-2024, 00:52:27
    #4
    Google workspace ücretli bu detay bazen unutuluyor diye yazmak istedim
  • 05-10-2024, 19:10:24
    #5
    merhabakonuya istinaden ben 6 aylık denemek için satın alım yaptım domain doğruladım fakat satın alım yaparken 10 şirket maili açailirim diye okudum suan 1 tane acabiliyorum diğerlerine açamıyorum lisans atayamıyorum yardımcı olucak arkadaslar anlatabilirmi ?
  • 07-10-2024, 15:07:27
    #6
    bu arada konu aktif çözüm bulamadım
  • 08-10-2024, 09:52:43
    #7
    Çok karmaşık bir yol değil. @berkilgarozalp; ' ın da dediği gibi google yönlendiriyor. MX ayarlarını yapman yeterli.

    Bir hatırlatma; önceki maillerin yedeklerini almayı unutmayın.

    berkilgarozalp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadece DNS'lerden MXleri ve verification'u degistirerek devam edebilirsin. Google kendisi yonlendiriyor.
  • 09-10-2024, 01:14:49
    #8
    asabiserotonin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok karmaşık bir yol değil. @berkilgarozalp; ' ın da dediği gibi google yönlendiriyor. MX ayarlarını yapman yeterli.

    Bir hatırlatma; önceki maillerin yedeklerini almayı unutmayın.
    Hocam mx ayarlarını yaptım fakat görüntüleyemedi,acaba hosting veya domain sağlayıcısında sıkıntı olabilir mi
  • 09-10-2024, 09:43:28
    #9
    Videodaki adımları sırasıyla takip ederek kontrol eder misin?


    (56) How to Setup Google Workspace Email with DNS (TXT, SPF, DKIM, DMARC, MX) - YouTube

    hestekmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam mx ayarlarını yaptım fakat görüntüleyemedi,acaba hosting veya domain sağlayıcısında sıkıntı olabilir mi