Merhabalar hocalarım şu şekilde bir sorunum var. İki adet farklı tarayıcı düşünün. Bunlardan bir tanesi opera ve diğeri ise google tarayıcısı olsun. Bizim normal olması gereken fontumuz ise (1. fotoğrafta gösterilmiştir) budur ki opera tarayıcılarında sorunsuz bu font çalışıyor, yani istemiş olduğumuz bir şey. Ancak google tarayıcısına veya farklı bir tarayıcıya girdiğimizde (2. fotoğrafta gösterilmiştir) font değişiyor ve bazı yazı hataları ortaya çıkıyor. Bunu nasıl çözebilirim?