• 10-12-2022, 22:48:46
    #1


    Yazı yazarken bu alanı kullanmıyorum, her seferinde rahatsız ediyor. Hepsini buradan nasıl kaldırabilirim?
  • 10-12-2022, 22:49:28
    #2
    Dio adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Yazı yazarken bu alanı kullanmıyorum, her seferinde rahatsız ediyor. Hepsini buradan nasıl kaldırabilirim?
    anydesk verin hemen kaldıralım
  • 10-12-2022, 22:50:00
    #3
    Yardımcı olalım hocam
  • 10-12-2022, 23:01:45
    #4
    Kapattım arkadaşlar, bilmeyenler için panel ayarlarını kurcalayınca gördüm. Yazı panelinize geldiğinizde sağ üstte üç nokta işareti olan butona tıkladığınızda açılan ekranın en altında ''Preferences'' yazısına tıkladığınızda panels bölümünden istemediklerinizi kapatabilirsiniz.