Arkadaşlar slider ile logo arasına mobil de açılan menü gelmiş kendi kendine. Ayarlara baktım ama bir türlü bulamadım. Teamwiever ile bağlanıp bi bakabilecek kimse var mı acaba?
https://prnt.sc/2hbyCkWmPwYb
monitorum 2k olduğu için öyle görünüyormuş arkadaşlar çözdüm teşekkürler.