• 25-04-2021, 19:04:18
    #1
    Default kategoriye gönderdiğim yazıyı farklı bir kategoriye gönderdiğimde konu içindeki hiyerarşide default kategori linki görünüyor.
    Bu sorun nasıl çözülür?
  • 25-04-2021, 19:10:24
    #2
    Default kategorisinden çıkatmıyorsunuz sanırım.
    Seçili olduğu için ana kategori olarak kalıyor. Yazıda da default gözüküyor.
  • 25-04-2021, 19:12:06
    #3
    DeepX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Default kategorisinden çıkatmıyorsunuz sanırım.
    Seçili olduğu için ana kategori olarak kalıyor. Yazıda da default gözüküyor.
    çıkarıyorum hocam. temayla alakası olabilir. sıfırlayıp bakayım bir de.