Hayırlı geceler arkadaşlar
Bi konuda yardıma ihtiyacım var. Otel teması kuracağım sitede rezervasyon işlemleri için hotelrunner den aldığım apiyi çalıştırmam gerekiyor bunu nasıl yapacağıma dair bilgisi olan arkadaşlar varmıdır..
Rezervasyon işlemleri
3
●98
- 04-03-2021, 22:24:28Hotelrunner bu bağlantıda size destek oluyor olması lazım normal şartlarda? İrtibata geçtiniz mi?HardLaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2021, 22:26:06Görüştüm ama api veriyorlar. SadeceKelaseth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle