nurullahayilmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eklentisiz oluyormuş en azından ögrenimişde
oldum iliginiz için teşekkür ederim
Ben teşekkür ederim. Tabii eklentisiz oluyor, eklenti işi kolaylaştırması açısından.