Uzun süredir wp kullanmadım. Bir çok script kurdum. EN büyük sıkıntı eskiden kurduğum scriptlerin değişmesi güncel olmamam.
mkportaldan tutun nukeye kadar eski scriptler vardı. Neyse
Şu sorunuma dikkat çekmek için açtım konuyu. WP'nin favicanu yerleştiremedim. Sekmede boş image çıkıyor. YArdımcı olurmusnuz
https://prnt.sc/si5fbt
Web Masterlerin Sorunu her ayrı script
3
●101
- 17-05-2020, 02:10:12Üyeliği durdurulduMerhabalar, header.php dosyasına aşağıdaki kodu eklemeniz yeterlidir.
<link*rel="icon"*type="image/x-icon"*href="<?php echo get_stylesheet_directory_uri(); ?>/faviconadresi.ico">
- 17-05-2020, 02:11:48Tamam halloldu teşekkür ederim. Hey allahım ya..Komik bir soru sormuşum. Neyse, kafada iyice yoruldu
Beceremedim
Linki ekledim
https://prnt.sc/si5lih
ftp ile de resmi yani iconu ekledim
https://prnt.sc/si5lxj
Yanlış yaptım demi
- 17-05-2020, 13:25:03Üyeliği durdurulduRica ederim hocam yardımcı olduysam ne mutlu banahtsumer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle